متن های در مورد ایرانسل و شارژ ایرانسل

تا ۲ تومن خطمو شارژ میکنم این ایرانسلِ صدتا مسابقه طراحی میکنه که اون ۲ تومنو از چنگم دربیاره این روزا تو بعضی از رابطه ها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمی برن اونایی که سود میکنن: رستورانا کافی شاپا ایرانسل و همراه اول!��

اس ام اس جدید ایرانسل

یک مسابقه خیلی سخت ایرانسل برام فرستاده جایزه اش هم سه تا ماشین گرونه: کوه به کوه نمیرسه آدم به…… میرسه. ۱- آدم ۲- جایزه خواهشن راهنمایی کنید من ماشین میخوام

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

پیدا کردنِ کارت شارژ ایرانسل توی جیب مرد متاهلی که همراه اول داره مثِ ; . . . . . . . کشف باند سرقتِ .. لامصب...حکمش اعداااامه..اعــدام..

جملات در مورد ایرانسل

کاش ایرانسل یه خدماتی داشت که اس میداد به طرفت و میگفت: مشترک گرامی شماره ی فلان میخواست بهت زنگ بزنه اما یاد نامردیات افتاد، بیخیال شد! یه خورده آدم باش!!!

خرید شارژ ایرانسل

براش فقط یه هــَــــوَس بودم .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ایرانسل رو میگم ، یه چند وقتیه که شارژ ندارم بهم اس نمیده... عاشق هر کی شدم فک می کردم تنهاست فک می کردم خوبه فک می کردم با ماست کی از آدم عشق خواست کی از آدم دل خواست عاشق هر کی شدم شارژِ ایرانسل خواست افشین اذری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, | 21:30 | تیموررضائی شهریور |